You're the voice try and understand it, Make a noise and make it clear.......

Nu håller jag på och packa det sista inför den stundande stockholmsresan tidigt i morgon bitti. Ska bli så vansinnigt roligt !!! Träffa lite roligt folk som man känner och även gå på idol-finalen !!! Yipeee. Jag håller på Kevin ! Det har jag gjort under hela idol i år. Han kan faktiskt bli den första svenska idolvinnaren som slår även efter idol. Hittils har det ju inte gått så bra när man vunnit.......

Ska ta mig till Uppsala på lördag för ytterligare ett besök samt shopping i staden. Uppsala är en av mina absoluta favoritstäder och ett möjligt alternativ för mig när jag sak välja bostadsort den dagen jag lämnar kära ljusdal.

På söndag blir det hemresa men innan dess ska jag hinna med lite julklappsshopping i estockholmo.

Nej nu måste jag fortsätta packningen ! Ha en trevlig helg allihopa, jag avrapporterar på söndag kväll när jag kommer hem igen !

Ciao





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0