Sådär ja

Nu väntar vi på att arbetsvecka 48 ska börja. Jag har haft en väldigt lugn helg. Välbehövligt och skönt att få sova ut ordentligt då jag ibland inte sover så bra under veckorna. Kul även med dom svenska skidframgångarna. Grattis damer och herrar !

Idag har jag tvättat. Ska strax gå och ta reda på det sista. Tvättstugan här ät verkligen bra. Rent och snyggt och jag har aldrig haft något problem med maskinerna hittils. Däremot med en del grannar som inte håller tvättiderna och därmed finns kvar då min egen tvättid börjar :(

Har varit ute och gått en sväng idag men annars har det inte varit mycket till träning denna helg trots att jag hade alla möjligheter igår.

Min far mår efter omständigheterna ganska bra. Han har feber till och från men det är mycket lägre nu än tidigare. Han har ju tappat mycket i muskler men det är ju inte konstigt då han haft feber sedan i slutet av juli. Mycket lägre feber nu efter behandlingen än tidigare som sagt. Han har mindre ont också och säger själv att han känner sig lite bättre. Hoppas det är ett gott tecken !

Nu ska jag gå till tvättstugan, sedan kolla på most haunted på tv 4 +. Tycker om det programmet även om en hel del säkert är överdramatiserat. Men jag tror på någon form av högre makter och övernaturliga krafter så jag gillar dom där programmen.

Ny dag och nya tag i morgon som sagt. Vi ses !

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hej!



Hur går det med motionerandet?

2008-11-26 @ 10:07:39
URL: http://www.kungligaeuropa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0