Bättre idag

Har ätit en seeeen middag hemma i lägenheten. Vill ut och gå på eftermiddagarna direkt efter jag slutat jobba så jag kommer ofta hem ganska sent på kvällarna. Och när jag väl är hemma så slår jag på datorn direkt och försvinner in i en annan värld en matlagningens ! Men när jag väl kommer på mig själv att jag MÅSTE äta så masar jag mig pliktskyldigt iväg till köket och lagar mat som ingen annan svensk 22-årig kille kan göra. Nåja jag kan väl få tro det. 
Har äntligen fått min bänkdiskmaskin installerad så nu är det slut med disk i högar på bänken !
Funderar på om jag ska ut på en kvällspromenad runt kvarteret. Har ändå ingenting annat att göra och det är som vanligt inget bra på tv:n heller. Tror jag fått mani på promenader, så har jag minsann inte alltid varit men jag har tydligen börjat fatta hur skönt det verkligen är !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0