Inget särskilt (ja jag är dålig på rubriker)

Idag har jag varit ledig och som vanligt när man är ledig "ska" man ju göra massa saker och man får vara glad om 1 av 10 saker blir gjorda. hehe jag är garanterat inte ensam om det :)

Åt middag hemma hos föräldrarna och ska snart ut på kvällspromenad. Bättre avkoppling och tankerensning än promenader finns inte !

Min far har varit på besök på huddinge sjukhus. Han ska börja behandlas där är det bestämt. Klart man är orolig när det är en så närstående person men äntligen börjar det hända saker och ting !

Bandyhelgen närmar sig med stormsteg. Imorgon drar det igång och håller på oavbrutet fram till söndag. Har inte bestämt mig om jag ska kolla något ännu.
Kan säga att den här helgen har fått en mindre och mindre viktig plats i mitt liv ju äldre jag blivit. Förr hängde jag där oavbrutet och följde över hälften av matcherna men det har avtagit. Ifjol var jag inte ens där, kollade dock på dom tv-sända matcherna.

Har börjat fundera på hur jag ska göra med körkortet. Jag vill ju ta det men jag tänker inte göra om samma misstag som under första försöket och studera trots att man är omotiverad.
Jag tänker ta det någon gång men jag känner att det är lite för mycket i mitt huvud just nu. Jag får börja stegvis och trappa upp det när jag känner att jag verkligen vill och har blivit fullt motiverad.

Nu ska jag ut på promenad !


Kommentarer
Postat av: Rickard

Fick en väldigt ful kommentar här tidigare så jag vill bara klargöra att sådant tar jag bort direkt !

2008-10-25 @ 04:39:16
URL: http://ricardus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0