Ny på denna blogg

Då har jag tagit beslutet att byta blogg. Har bloggat på passagen tidigare men denna version verkar vara mycket bättre.

Idag har det varit en utmärkt städdag. Har ont i halsen och är på lite dåligt humör, med andra ord en dag som gjord för städning. Tråkigt men nödvändigt. Var hemma från jobbet igår då jag vaknade på morgonen men kunde knappt prata alls innan jag proppat i mig flera påsar halstabletter och druckit massor med varmt örtté. Sen gick det bättre.
Min far är hemma igen efter att ha tillbringat en ny vecka på sjukhuset i hudik. Väntar bara på att huddinge sjukhus eller akademiska sjukhuset i uppsala ska bestämma sig för vad som ska göras härnäst. Och väntat är just vad vi har gjort. Dom svenska sjukhusen kan ju verkligen inte snabba på såvida man inte är i omedelbar akut livsfara.
Har varken varit ute och gått eller cyklat något idag. Det känns direkt att man missat något kan jag säga ! Ska försöka masa mig iväg på en långpromenad i morgon.
Annars har det inte hänt något särskilt idag. Nu ska jag åka på ica och handla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0