Trött var bara förnamnet......

Hade en mkt trevlig helg. Var på bandyn nästan klockan runt fredag - söndag och träffade också massor med roligt folk som man knappt ser alls nuförtiden. Sånt är ju kul.
Hoppas hallbygget kommer igång här snart ! Blev ju aningen pinibelt för bandyklubben i söndags att inte kunna arrangera finalspelet !
Och jag som offrade nästan all sömn den natten för att inte missa semifinalerna som började tidigt :( 
Nåja nu ska jag inte bli gnällig ;)  Trevligt var det som sagt. Har börjat hålla på bollnäs i bandy ! Dels för att dom är det lag som har det gladaste och piggaste bandyspelet och dels för att dom har sveriges bästa och livligaste supportrar :) Dessutom bjöds jag av trevliga bollnäsfans på glögg och pepparkakor på lördagskvällen. Mutor belönas !

Nu blir det en normalvecka i lugnt tempo. Åtminstone t.o.m fredag ;) Skönt !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Uppdatera mera!

2008-10-30 @ 21:13:39
Postat av: Rickard

Ok, jag ska försöka skärpa mig.

2008-11-01 @ 00:51:30
URL: http://ricardus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0