Hej igen ...

Hej igen och ursäkta att jag inte skrivit något på sistonde.

Det har varit mycket annat att tänka på helt enkelt. Nåja det har inte hänt så mycket nytt i mitt liv. Jobbar på som vanligt. Det blir mer och mer att göra där runt jul. Jag fick min tjänst som mejeriansvarig i september ifjol och har egentligen aldrig vantrivts på den. Det är först nu på senare tid jag har på allvar börjat fundera över framtiden och börjat känna ett litet sug efter att börja med någonting annat. Har en del planer men inget är bestämt. Jag håller 2009 vidöppen än så länge men det är sannolikt att jag gör något annat någon gång under nästa år.
Omständigheterna hemma just nu gör dock att jag inte har någon akut brådska med att göra något annat.

Idag har jag gått upp i tid för att städa. Rikigt duktig :-)

Den planerade gävleresan blev av till slut och jag hade megapackning med mig hem på tåget :)

Måste börja ta tag i motionen nu igen. I somras cyklöade jag till färila via föne och hem igen över yxbo flera gånger i veckan. Det gav både en utmärkt kondition och viktnedgång. Nu är inte väderförhållandena för långcykling dom bästa med snö och is så det har blivit mest promenader och träning på min roddmaskin. Men nu har det var it lite si och så med den biten. Måste få in den träningen så att det blir regelbundet och flera gånger i veckan.
Det är lättare sagt än gjort, jag är en mästare på att komma på något som "är roligare och som jag hellre borde göra" än att träna. Det gäller att få bort den biten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0