Helg !

Slutade klockan 17 idag och gick min vana trogen runt kyrksjön innan hemgång. Skönt med 2 dagars ledighet.

Jag ska nog åka till Gävle imorgon för inhandling. Har tänkt i några veckor nu att jag ska åpka på en ren shoppingdag men jag har liksom inte kommit iväg ännu. Men imorgon ska det nog bli av. Jag säger bara "nog" ännu för säkerhets skull. Avrapporterar imorgon huruvida det blev av.

På grund av att det är alla helgons helgen så fick jag dubbla leveranser idag att ta reda på. Plus allt annat som kommer och som ska tas reda på. Tog min bästa kollega Marie till hjälp så dagen flöt på utan några bekymmer.

Känner mig fortfarande "baktung" sen förra helgen då jag nog sov 5 timmar på hela helgen så den här helgen ska innehålla mycket sömn !

Jag har infört chips, godis och popcornsförbud för mig själv. Ja jag vet, det låter drastiskt men det är verkligen enda chansen för att tvinga mig själv till att inte bomba i mig onyttigheter på kvällar och nätter. Sån är jag !

Nu blir det lite slöande framför tv:n innan sängen tar vid.

Ha en trevlig kväll !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0