MIdsommarinlägg nr 1

Känner mig ganska förkyld just nu så jag har lite svårt att sova. Sover ibland, vaken ibland. Många har väl lättare än någonsin att sova när man är förkyld men för mig är det precis tvärt om.
Äter echinagard och panodil i hopp om att mildra förkylningen så att inte göteborgsresan i helgen blir väldigt jobbig.
Man kan ju inte åka under vilka omständigheter som helst men det ska nog till att jag har 40 graders feber för att jag skulle avboka en konsert med Ac/Dc.

Det börjar bli tjatigt nu men nu måste väl ändå bättre väder vara på ingång ? .............

Har jobbat klart för denna vecka. Jobbar nästa vecka också, sen har jag 3 veckors semester.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0