Fredag 27 mars

Inte mycket har hänt under den här veckan. Har jobbat som vanligt.

Laget i mitt hockey-hjärta Färjestad har gått till sm final !!! Härligt. Återstår att se om det blir hv 71 eller frölunda som blir motståndare. Fast egentligen spelar det ingen större roll. Guldet kommer hamna i karlstad ändå ;)

Stort grattis till Magnus och Annika som tog hem Let´s Dance.

Snart är det påskvecka. Tycker det märks på jobbet. Försäljningen tilltar. Hoppas kunna åka till fjällen under påskhelgen. Vore skönt att komma upp, vila upp sig och kanske åka lite skidor.

I helgen blir det nog inget särskilt. Jag vill hitta på något men jag är väldigt trött efter den envisa förkylningen som inte gett med sig helt och hållet ännu. Är lite snuvig och dålig i halsen ännu. Men halva kommunen verkar ju vara det.
Så det blir nog vila skulle jag tro. Jag säger "skulle jag tro" för man kan ju få något sista minuten infall.

Hoppas snösmältningen börjar ta fart på riktigt snart. Är visserligen mer än vintermänniska än en sommarmänniska men jag är skapligt less på vintern nu. Vore skönt att kunna börja cykla och springa på allvar snart. Drömmer om mina turer Ljusdal-Tallåsen-Färila-Ljusdal i sommar. Dom är så härliga !!!
På dom ställen där det är hastighetsbegränsning 50 km / h brukar jag tänka att jag åker nog för fortkörning (på cykeln alltså) om polisen står där ;)

Nu ska ni ha en fortsatt trevlig fredagkväll !

Kramar // Rickard


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0